Thursday, November 6, 2008

t.a.k. b.e.r.a.p.a. s.t.a.b.i.l.

bismillah

saya baru pulang dari berjalan2, melompat2, dan rehat berhenti. alhamdulillah tak lah penat kaki ni. tapi mata, hati dan fikiran, agak la kepenatan. sebenarnya...

emosi tak stabil.

saya sdg bersedih.

air mata sangat murah.

result exam.

saya sedang cuba merelakan.

hati saya yakin pada DIA.

DIA ada aturan yg TERBAIK utk saya.

saya seharusnya bersyukur.

walaupun jatuh terduduk tapi tak tersungkur.

DIA sangat sayangkan saya.

kasihnya datang memeluk hati kecil ini.

esok masih ada sinar.

ia telah lepas.

biarkan ia pergi.

dan saya harus tak berhenti bersyukur dan bermuhasabah..


ya Allah, seluruh kehidupanku di tangan MU. bantu lah aku Allah dalam memenuhi haq2MU, haq2 sesama makhlukMU. aku tak punya kekuatan bersandar melainkan padaMu..


utrujah: allah memberi apa yg saya perlu, bukan setakat apa yg saya mahu..wa Allahu khairal makirin

3 comments:

  1. cam keputusan tak berapa baik je...

    susah ke exam kat universiti?

    pharmacy kan..

    erm.. mesti susah...

    apa pun.. ALLAH memang sayangkan hamba-hambaNya...

    " DIA tidak pernah mengecewakan Hamba-hambaNya yang menghampiriNya"

    stabilkan diri...
    bak orang2 melayu Irbid suka cakap...

    permai-permaikan lah diri anda...
    ha ha

    Lawat Blog Langit Illahi untuk berehat...

    berbicaralah dengan RABB anda untuk kekuatan...

    Semoga ALLAH sayang kamu

    ReplyDelete
  2. knapa ada smoga?

    bukan ke Allah mmg sayang kt ana. hehehe..

    allah sayang semua:)

    ReplyDelete
  3. kenapa ada semoga yek?

    sebab...

    ALLAH memang sayang kita...

    cuma takut-takut kita sahaja yang melupakan ALLAH..

    'semoga ALLAH sayang kamu'

    'Semoga' itu bukan balik kepada ALLAH...

    'Semoga' itu balik kepada diri kita sebenarnya...

    ReplyDelete

yang memberi hati