Tuesday, July 17, 2007

rindu pada siapa..

.: hati saya rindu...

rindunya saya....pada siapa? bukan siapa2. rindu pada umah, abah, ummi, adik2..paling tak tahan...bila rindu pada DIA rabbi... ups, sebelum saya lupa..saya rindu pada semua teman2 G8 yg dh mula bertebaran di muka bumi Allah..buat yg akan fly ke oversea, moga selamat pergi balik dan berjuang utk deen tercinta.. buat yg mereka yang kaki ni still stick to the earth of malaysia..pun selamat berjuang jugak..

saya di sini masih cuba menyesuaikn diri. bukan kerna disini tak bagus..cuma tgh belajar nk adapt semua input2 chemistry n physic yg semua term2 nya dlm english. moga saya tak kantoi time exam mid sem nnt:) hahaha... moga Allah pelihara diri saya dan orang2 tersayang..

utrujah: fulus hampir kering..byk guna buat beli buku..huuhuhu...saya kna berjimat cermat! uhuks! uhuks!

No comments:

Post a Comment

yang memberi hati