Friday, July 27, 2007

perempuan..

.: hati saya berkata...

saya tak ada apa2 nak cerita...minggu yg agak membosankan dgn class buat saya tertunggu-tunggu bila lah nk hari jumaat(sbb jumaat, saya takde class. hahahaha:) tapi presentation suject FIM buat saya agak tertekan..akhirnya, kumpulan saya sepakat setelah berpening lalat di library dr pukul 9.45 pg, Women in ISLAM vs BUDDHISM.. walaupun payah...saya bettekad, saya akan buat yg terbaik. moga Allah permudahkan jalan saya...nak cerita pasal isi2nya? blum lg..saya baru je buat rujukan..bahan dah ada, cuma belum dihadamkan lagi kepala otak saya yg sederhana ni...

melihat balik, ttg wanita...saya rasa beruntung dibesarkan dlm suasana ISLAM yg mana sgt menjaga haq2 wanita..sungguh tak dapat saya nafikan, ISLAM lah yg buat saya rasa rasa bangga menjadi makhluk Allah yg berjantina wanita..kami tak pernah didiskriminasikan..kalo ye pun..tanggapan masyrakat yg jahil agama yg buat ISLAM kelihatan spt menindas wanita..btul x? saya berdoa..saat dan detik ini, moga Allah pelihara semua muslimah didunia ini dari godaan syaitan yg dlm btk JIN ataupn MANUSIA...

utrujah: huhuhu, sejuk btul kt library nih..saya jumpa byk buku2 best hari ni..library! nantikan dating kita yg berikutnya!('_*)

No comments:

Post a Comment

yang memberi hati