Monday, January 24, 2011

berat

dengan namaMu Allah yang ingin selalu ku cintai

ah, tak perasan. dah lama tak update rupanya...

hari-hari sekarang, ialah hari-hari rusuhan saya kira.

tenang lah wahai hati. Allah kan tahu...

bahu ini terasa semakin memberat. ya Allah aku takut hari hisabanMu

ya Allah, semakin hari, aku merasa seperti tak layak berpijak atas bumiMu, atas jalanMu, kerana banyaknya dosaku...

yang degil, masih lagi malas, yang masih lagi bermain-main dan tak bersungguh...

sila all out! bukankah Allah berjanji padamu dengan syurga?
dan apakah yang bisa aku tukarkan untuk syurgaMu?

aku jadi hina dan malu ya Allah...kerana aku tak punya jawapan untuk itu...

utrujah: mcm mana supaya tak ngantuk dalam kelas!! kes ini semakin parah!

No comments:

Post a Comment

yang memberi hati