Monday, January 18, 2010

minggu ini

dengan nama Allah yang selalu menjaga dan memelihara

minggu lepas ialah minggu yang banyak perkara yang berlaku tanpa disangka. dan hari ini..ya alhamdulillah diberi kelapangan waktu oleh Allah untuk menyiapkan assignment yang tertangguh..

setelah segala apa yang terjadi..saya cuma mampu katakan ini untuk minggu ini..

terima kasih ya Allah
yang selalu menjaga aku
yang selalu memelihara aku
yang selalu ada dekat disini

terima kasih ya Allah
untuk setiap denyut nadi yang kau izinkan
untuk setiap udara yang terhela
untuk setiap kekuatan yang kau kirimkan

terima kasih sesungguhnya ya Allah
kerana telah menghidupkan aku
kerana telah dan selalu menuntunku dalam setiap tatihan langkah
untuk bertemu denganMu
kerana telah menyusun segala yang terbaik untukku

ya Allah, andai kematian yang menjemputku
ampuni segala dosaku, dosa sahabat terdekatku, dosa ahli keluargaku, dosa seluruh masyarakat sekelilingku, dosa seluruh ummah milikMu ya Allah
ya Allah, sesungguhnya ampuni aku
yang selalu lemah, lalai dan leka

utrujah: hari ini masih dan akan selalu tetap bernafas dalam jiwa hamba yang...tak senang dan pastinya susah

No comments:

Post a Comment

yang memberi hati