Sunday, July 19, 2009

karat

dengan nama Allah yang mengatur segala kehidupan dengan indah

baru2 ni. ada beberapa placement test. agak kelakar juga sebenarnya. sebab tak bersedia. atau sebenarnya diri sendiri, buat tak tahu saja. hah. mungkin yang kedua betul.

buat tak tahu kerana rasa sudah cukup tahu. kononnya. adooiii. berlagak sombong. padahal yang memberi ilmu itu siapa? Allah kan. hah. tak sedar diri..

dan keputusannya agak menyentap. hoh. kerana satu tak lepas dan satu lagi sikit lagi nak tak lepas. anyway, alhamdulillah kerana yang kedua itu lepas. alhamdulillah again:)

sayang sekali. saya sendiri agak meringankan perkara ini. perkara2 ttg ilmu2 agama. hoh. nama saja bekas budak sekolah islam ye..

sedikit rasa kecewa dengan diri sendiri. sedang sepatut-patutnya, saya sentiasa update ttg ilmu yang satu ini. hueh. looking at the bright side, bila yang satu tu tak lepas, saya akan terrpaksa belajar semula. serves u right! siapa suruh ye main lupa2..

sekarang, sudah rela sebenarnya. dan cuba untuk seikhlasnya. saya sering lupa. malah tak sempurna. yoooshhh..jadi perlu dipolish ilmu2 yang berkarat kat ceruk cerebelum mana ntah ni.


utrujah: karat deh..jangan karat amal sudeehhh..nauzubillah min dzalik(T_T)

2 comments:

  1. jgn riso. perkara spt ini selalu berlaku di uia. cm dah biase dgn semua jenis test APT EPT & sepupu2 mrk, serta kejutan2 yg hadir dgn kewujudan keluarga 'test' ini. hoho. di mana pun 'kononnya' diberitakan level kita, teruskan dgn smgt post di bwh. stp perkara ada hikmah kan cik~ weee

    ReplyDelete
  2. jgn riso deh. insyaAllah semnagat masih lagi seperti dibawah. ngeee~

    hidup indah kerana penuh dengan kejutan2 dari Allah

    ReplyDelete

yang memberi hati