Sunday, July 19, 2009

inspired

dengan nama Allah yang memiliki hikmah waktu dan masa:)

ha. hari ni dan semalam ke career talk. pharmacy talk. sangat seronok dan inspring juga. walaupun mula2 ingat nak jadi chipsmore. he:)

sangat2 berkobar2 rasanya walaupun agak susah:) saya mahu mengharungi 4 tahun ini dengan penuh semangat. kerana saya pasti. yang saya lakukan ini bukan utk diri saya sebenarnya. saya sudah meniatkan awal2. moga ini menjadi medan jihad saya untuk ummah.

juga baru menghabiskan buku beginilah jalan dakwah mengajarkan kami. saya kira, sangat inspiring juga:) bila membaca, rasa macam banyak lagi yang saya belum terrbuat untuk sah men'declare'kan diri ini daei ila Allah.

mahu sangat bacadan pinjam rindu bau pohon tin. tapi tertinggal di bilik kak lulu:) juga ada buku2 physiology dan organis chemistry untuk dihadamkan dengan cemerlang, gemilang dan terbilang.he

lagi..

kuantan juga sebenarnya pelik. hoho. kerana lecturer2 saya juga orang yang pelik2. ha. macam2 but still they are so intellingent and professional some how. dan ada juga prof. yang menakutkan. sangat seronok untuk masuk minggu kedua ni. bunyi sangat semangat sekali (^_^)

ha. tapi sebenarnya bukan kerana seronok saja yang buat saya semangat. kerana dakwah lah yang menggerakkan semangat belajar ini. saya yakini ilmu Allah ini harus dikorek dan dikeruk dengan bersungguh2. dan pasti harus dibayar dengan airmata dan titis2 peluh:)

saya mohonkan doa dari semuanya. doa2 kebahagian dunia dan akhirat:) saya mahu belajar dengan rasa kebahagiaan. kebahagiaan menjadi sebahagian daripada ribuan hamba2 Allah. walaupun saya tak sempurna..


utrujah: roger and out! semangat harus dibayar dengan keringat walaupun berbau. haha

2 comments:

  1. salam, cik!
    rindu laa. teringin nak pi rasa sendiri suasana kat kuantan someday. ana dulu hampir2 jadi budak sains tau. tapi takdir membawa ana ke bumi gombak =D for good, hopefully, insyaAllah.
    btw. ana bleh rase smgt nt ditransfer secara wireless melalui pembacaan medium blog nih. huwah. istiqamahlah dlm smgt & gerak kerja!
    smgt smgt smgttt. okeh cukup. tc dr gombak^^,

    ReplyDelete

yang memberi hati