Wednesday, June 24, 2009

jika anda abah saya, sila baca

dengan nama Allah yang maha tahu hikmah setiap kejadian

hmm. dua kali tulis tentang menangis. kali ni saya benar2 menangis. jadi jangan selalu disebut2 nanti jadi doa. huhu. walaupun lambat, mahu tulis ini juga (mood degil)


aku mohon Allah, moga Abah terus kuat,
menghadapi hari2Mu yang penuh ujian

aku mohon Allah, moga Abah terus sabar,
mendepani karenah kami yang selalu menduga

aku mohon Allah, moga abah terus tabah,
bertahan di atas jalan dakwah ini

aku mohon Allah, berikan Abah kelapangan hati dan fikiran,
meluaskan hatinya, melapangkan dadanya, membesarkan fikirannya

aku mohon Allah, beri Abahku waktu,
untuk dia menunggu dan tersenyum manis
melihat kami dihari depan dengan kebanggaan

kerana kehidupan ini tak mudah, aku mohon Allah
untuk setiap kekuatan, untuk setiap kesabaran,
untuk setiap ketabahan dan kelapangan hati yang mutlak menjadi milikMU
pinjamkan itu untuk Abahku...

selamat hari ABAH! kerana kami sangat sayang


utrujah: moga abah sukses cemerlang dengn tesisnya. dan biarla ribut2 tu blah ngn cepat

2 comments:

  1. fuhh.pergi jauhjauh.ribut.sepak.dish.

    ReplyDelete
  2. ameen to all ur du'a(s) in this entry! para ayah mmg anugerah Allah yg hebat, bukti rahmat kasih sayang. hhuu. smg kita sume jd anak-anak yg soleh/ah utk mak mak dan ayah ayah kita! ameen~

    nice post btw! sgt suka sajak 'ku mohon' itu. ceh, suka2 hati je panggil sajak. keep it up, sis winky wink

    ReplyDelete

yang memberi hati