Sunday, May 4, 2008

alkisah berenang


berenang..lalalala..seronok kan? uh, dah lama jugak 'puasa' dari terjun ke dalam swimming pool. biasakan ramai orang, sesak..adeii, geli la jugak. macam2 orang berendam dalam kolam yang sama, air yang sama. tapi semalam tak tahan dah.. orang tak ramai..apalagi, pelan2(bak gaya orang mencuri di tengah hari) tengok kanan, tengok kiri. lampu hijau! yes, masuk-masuk..jgn tak masuk..

satelah lima ke enam minit bermain-main air, berenang ke sana sini (walaupun tak la berapa reti berenang:P)..

ehhh..apa dalam poket ni?

cuba teka..

apa dea yang selalu ada dalam poket?


duit berkeping-keping?


salah.


kunci kete?


adoii..lagi la salah.
(saya tak masuk kelas driving lagi=takde lesen=takde la kunci kereta)

handphone?

aa..

a..

BETOL SEKALI!

adeii..hp saya masuk dalam air..

tet. tet. tet..tak dapat diselamatkan..:(

hp dah tak boleh detect simcard

ada hikmah mungkin, hp saya terendam..
saya lalai kot bila ada hp..
saya ada sms perkara-perkara lagha la kot..
saya banyak buang masa la kot..

masa untuk betulkan diri sendiri('_'!) uhuk! uhuk!


utrujah: sedey la..tapi doa2 boleh dapat hp baru..hahaha(gelak jahat)

1 comment:

yang memberi hati