Friday, November 2, 2007

bisakah saya?

istiqamah....

doakan saya bisa istiqamah menulis..saya suka menulis..tp cuma blum cukup kualiti..doakan saya! selalu nk tulis..tiba2 idea tersejat..hilang x tau g mana..huhuhu..kalau saya x bermula sekarang, bila lg kn? saya selalu membaca n membaca buat saya nak menulis..krn tu saya bermula sekrang. saya tak mau jd org yg baca n asyik komen tulisan orang (kt mulut je..aka mengomel je lebih) haaa..biar saya rasa pulak kalo org komen apa..amik ko! dush!...adooiii...

saya dulu x pernah mimpi lansung nak menulis! habuk pn tada..sbb saya lmbt menulis( bkn reti menulis lmbt..tp kelajuan menulis per saat agak lmbt) tp dgn membaca je x cukup nak mengembangkn minda. lalu saya pilih jln ini..i'm always looking forward for the chance to improve myself<-ini apa yg ada dlm keazaman saya sejak abis sekolah..saya tak mau jd orang yg jumud..n merasa cukuplah dgn kemempuan apa yg ada pd diri..mencabar diri sndiri dgn sesuatu yg sukar mmbuat saya melihat sesuatu dr perspektif yg berbeza.. akhir2 ni saya sng dgn cara begini... dan allah takkan mengubah nasib susutu kaum sehingga mereka yg mengubahnya sendiri..begitu juga dgn saya..

utrujah: selalu nk tulis..tp slalu jgk lupa nk tulis apa...ntah apa ntah..


No comments:

Post a Comment

yang memberi hati