Friday, November 2, 2007

bahagia...

.: hati saya berkata...

kelmarin, ziarah ke sekolah yg dicintai..buat sy bahagia..kerana bisa melihat perkara yg dicintai masih ada didepan mata...saya sayang sekolah itu..saya sayang asatizahnya...saya sayang adik2 saya..inilah cinta saya..dlm list yg kelima..(yg pertama?..tntu cinta Allah:) kerana disitu saya bermula..menjadi diri saya apa adanya spt sekarang..menjadi muslim dlm erti kata yg sbnar..bkn hnya pd nama..

menjadi alumni sekolah (walaupun masih junior alumni) buat sy n sahabat2 lain nmpak mcm selebriti..adik2 dtg menerpa..bertanya mcm2..hahahaha..walaupn sebenarnya..diorang bukan lah menyerbu saya, tp sahabat2 sy yg glamour, cantik, peramah, n baik hati..(yelah,saya dulu terknal dgn kegarangan n si muka masam..hahahaa..takpe2 jd pengapit org2 yg glamour pn cukuplah..) gembira melihat kegembiraan adik2..senang hati melihat wajah senyum manis asatizah yg tak pernah jemu mendidik generasi pewaris...hati berbunga keriangan..

dlm kesibukan study..(walau x lah sebusy mana..) bila saya teringt kt sekolah..saya selalu berbisik dlm hati..

ya Allah, kau rahmati guru2ku..
ya Allah..kau peliharalah adik2 ku..
moga mereka semua ttp di dlm jln lurus mu..
ameen..

utrujah: sedey2:(...xpe lah x glamour pn..nnt riak sapa ssh? sndiri jgk yg nk kna jwb dgn tuhan...astaghfirullahal 'azim

No comments:

Post a Comment

yang memberi hati