Wednesday, September 21, 2011

uvwx

dengan namaMu Allah yang melimpahkan kasih sayang ke dalam hati kami

a short post insyaAllah

my birthday has been belated few days ago.

tapi tahun ini kelakar. he.

beberapa hari sebelum hari belated itu, ada dapat satu sms wish.

eh.eh, awalnya. ada banyak hari lagi ni and i called the sender.

uvwx, kan bukan hari ni? tut.tut.hb la. hehe.

eh, ye ke? hari ni uvwx bukak pc kat sekolah ni. pastu ada wish happy birthday untuk sahabat. pastu uvwx pun teringat. uvwx pun wish la.

hehe. awalnya. macam tu pulak ye..

takpelah wish awal. sementara uvwx teringat. hehe. eh, dah la ye. uvwx ada kerja ni.

he. ok. terima kasih uvwx. bye. assalamualaikum

waalaikumussalam.

hehe.

saya tak kisah uvwx wish atau tidak. eh, sebenarnya..er. kisah jugak kadang-kadang tu.

saya tahu wish atau tidak, uvwx tetap akan sayang saya sampai bila-bila.

ye. saya tak kisah sebab uvwx ada lagi 10 tarikh hari lahir lain yang dia kena ingat. tapi kadang-kadang selalu terlupa sebab ke'busy'an yang amat. dan uvwx selalu penat dengan karenah yang bersepuluh itu. sebab kalau uvwx ingat, pasti ada kek butter atau masakan sedap-sedap.

ye. kadang-kadang saya tak kisah. sebab uvwx ialah orang yang akan sayang orang terutama yang bersepuluh itu tanpa perlu wish-wish yang special.

dan yang tak pernah expect yang lebih-lebih dari yang bersepuluh.

tapi selalu mendoakan yang terbaik untuk yang bersepuluh.

yang akan berpuasa untuk yang bersepuluh dan berharap semoga Allah mendengarkan dan mengabulkan doa-doanya ketika dia berpuasa...

uvwx ialah 'a she' yang akan terlihat sangat cantik bila mukanya kemerahan (selalunya kerana kepenatan dan panas berpeluh) yang saya cuma perasan beberapa tahun yang baru ini.

dan saya harap dapat bersamanya dan menemaninya sampai ke syurga nanti...



dan uvwx ialah my ummi ! (sila abaikan repeatition kata ganti nama itu)


"selamat hari lahir. semoga terus istiqamah menjadi anak yang solehah". by ummi


dan. tik.tik.tik.


i had never been a very solehah one for her. but i promise that i will insyaAllah.

jazakillah khairan kerana menjadi ummi terbest!



utrujah: teary*menyorok*

No comments:

Post a Comment

yang memberi hati