Sunday, November 21, 2010

suka!

dengan namaMu Allah tempat ku bergantung seluruh kehidupan

ah, good. budak2 kecik kat rumah ni tak main game sangat dah. good. good...

sangat suka!

suka! alhamdulillah

sekarang budak2 kecik tengah jakun main chess, billionaire, dam, carrom(eh, gini ke eja?)

teringat pulak masa kecik2 dulu masa tengah gila main saidina, game yang sewaktu dengan monopoly+billionaire tu. berkejar2 lepas subuh, lepas solat, lepas ngaji, terus menyambar. siap main bawah khemah konon2, pastu tak tahan panas, cabut dah khemah...

tu dulu..

sekarang asek kena jadi banker je (padahal baru sekali. pastu bosan terus letak jawatan).. hadoi. bosan. tapi..

ah, cuti ni belum ber'hasil' lagi

utrujah: come on you! get a grip! kerja banyak lagi!

4 comments:

  1. salam.

    haha.
    kitorg baru je beli Compendium of 30 Games.
    pehh terimbau zaman kecik2 dulu.
    skrg main dgn Fatih je.
    asek kalah main snakes&ladders.
    huahah

    ReplyDelete
  2. wah. sy sekarang main word search. buku adik.hehe

    ReplyDelete
  3. saye main habuk dan kotak. kemas2 nak pegi berhijrah. nak jadi jiran senegri ngan syifa'. bye2 johor. bye2 asma' amin. bye2 syaima' adibah. jemput datang kajang nnt.. aduh

    ReplyDelete
  4. wah. amat nk jd org selangor. ahlan2

    ReplyDelete

yang memberi hati