Monday, May 25, 2009

i'm ok:)

dengan nama Allah yang penuh pengertian cinta

oh ye. ha.ha. entrieeesss kebelakangan ini berbau... kurang best r. mungkin hapak atau..

sebenarnya..

sedang di'cubit' saja oleh DIA. supaya tak lupa. ada banyak nikmat, kurniaan kehidupan untuk disyukuri..betul2 bersyukur ye. bukan setakat alhamdulillah tentunya. erti syukur yang selalu hilang dalam intrepetasi harian. masa makan, minum, tidooooo, sembang..aaayooookk

Then which of the favours of your Lord will ye deny?
[arrahman:49]


nikmat2 best yang saya diberi pinjam ni buat saya kadang2 men2 aci terrrlupa ada hak2 yang kena dibayar balik. tak kira r, cash ke kredit kad ke (eh?..)

saya ada keluarga untuk disayangi
saya ada ibu bapa untuk ditaati
saya ada sahabat2 untuk dimengerti
saya ada adik2 untuk terus disantuni
ada tarbiah mahal yang harus dihargai

utama, ada Allah untuk diletakkan dalam hati yang kecil ini
lagi, ada ar-Rasul untuk selalu diteladani
hmm.. dan hati yang belum mati? insyaAllah
and the list goes on and on..

aaa..dan cubitan itu agak sakit gak r. adehh..


utrujah: ehehe.. ada yang sayang:) dan mendoakan.. ni pun nikmat gak pe..terima kasih Allah:)

1 comment:

yang memberi hati