Monday, February 9, 2009

hilang

dengan namaMu Allah Yang Maha Mengetahui SEGALA ISI HATI.

saya kehilangan diri saya untuk minggu ni. rasa mcm zombie.ini bukan saya! saya perlu cari balik ASMA' yg terbang dan menghilang. saya tak tahan. saya nak balik diri saya, jiwa saya..


Allah,
tetapkan hati ini utk terus patuh dlm setiap sujud dan ruku' padaMu..
pelihara HATI ini ya Allah.
ada yg tak kena dgnnya..

aku tersangat LEMAH tanpaMu Allah..

utrujah: ... allah menguji dgn kata2 yg pernah saya lafazkan ...

6 comments:

  1. tolog3! seorang asma' di pj hilang..
    nnt asma' di gomabk cari balik asma' di pj..huuh "asma' owh asma' mana asma'" kate asma'....

    huhu smg awak dpt jumpe balik diri awak ye...

    ReplyDelete
  2. seorang kwn asma' gombak sudah terjumpa asma' pj.. asma' gombak tanya si kawan. "kat mane kau jumpa asma' pj..aku yg dkat pun tercari-cari takkan kau yg jauh blh tjumpa.musykil la kau ni"..kawan ni jawab "aku jumpa dia dlm mimpi aku kelmarin..tapi asma' pj yg aku jumpa lain sgt..dia dtg pdku dgn keadaan pnuh bsemangat..asyik senyum memanjang"he3..fatahaLlahu 'alaiki..

    ReplyDelete
  3. salam..
    tetapkan HATI di tempat yang selayaknya..
    maseh jao perjalanan nt mkck oi..
    nt kan kuat!!ana caye nt leh kembali kepada yg asal..
    tp kalo ni tmpt utk nt jd lbh HEBAT dr yg asal, go thru je la bnde ni dgn senyuman =)=)=)

    when the world pushes you to ur feet, u r in the right position to pray..
    be grateful to Him k >_<
    layukallifullahunafsan illa wus'aha

    tetap semangat n tak kenal henti Asma'!!!heee

    -syaimaa'-

    ReplyDelete
  4. terima kasih sume..asma telah dijumpai tersepit d pj..telah berjaya di selamatkan oleh bbrapa org rescue rangers..haha
    ok asma'..kami sentiasa di belakang anda!!!tngk tu dari al-azhar tu memberi support...

    allah maaki fi kulli waqt..

    ReplyDelete
  5. saaaayaaang...kt korang sume..ngeee

    ReplyDelete
  6. bila nih? tatau pn? huhu..ketinggalan zaman betol..usrahmate spe ni? huhu..xpela, yg penting da jumpa balik pe yg di cari..hamdan lillah

    ReplyDelete

yang memberi hati