Friday, April 4, 2008

doaku..

ya Allah segala puji bagiMu, Engkau pentadbir langit, bumi dan segala isinya,
bagiMu segala pujian
Engkaulah cahaya langit, bumi, dan segala isinya, bagimu segala pujian.
Engkaulah tuhan yang benar,
janjiMu benar,
bertemu denganMu benar,
firmanMu adalah benar,
syurgaMu itu benar,
nerakaMu itu benar,
para abi itu benar,
muhammad s.a.w. itu benar,
kiamat itu benar
ya Allah padaMu aku berserah, denganMu aku beriman, padaMu aku bertawakkal, kepadaMu aku bertaubat, denganMu aku bersandar, kepadaMu aku mengadu, dengan itu ampunilah apa yang telah aku lakukan dan apa yang akan aku lakukan, apa yang aku sembunyaikan dan apa yang aku nyatakan dan apa yang Engkau lebih tahu daripadaku.
Engkaulah yang pertama, Engkaulah yang terakhir, tiada Tuhan melainkan Engkau, tiada daya dan kuasa lain selainMu ya Allah

No comments:

Post a Comment

yang memberi hati